Завдання для студентів "Початкова освіта":
1. Микола Некрасов. Загальна характеристика поглядів М.Некрасова на дитячу літературу та дитяче читання. Естетичні та педагогічні принципи у поезії М.Некрасова про дітей і для дітей (“Залізниця”, “Школяр”, “Соловейки”, “Генерал Топтигін”, “Дідусь Мазай і зайці”). Володимир Одоєвський. Погляди Одоєвського на проблему виховання дітей.
2. Василь Жуковський (1783 – 1852). Погляди письменника на літературу для дітей. Казки, вірші, балади, що увійшли до кола читацького читання. Олександр Пушкін (1799 – 1837). Твори Пушкіна у дитячому читанні. Народність Пушкіна – казкаря (“Казка про Золотого півника”, “Казка про рибалку і рибку”). Іван Крилов (1769 – 1844). Різноманітність тематичної спрямованості байок Крилова.
Чекаю на цікаві презентації опрацьованих тем.
1. Микола Некрасов. Загальна характеристика поглядів М.Некрасова на дитячу літературу та дитяче читання. Естетичні та педагогічні принципи у поезії М.Некрасова про дітей і для дітей (“Залізниця”, “Школяр”, “Соловейки”, “Генерал Топтигін”, “Дідусь Мазай і зайці”). Володимир Одоєвський. Погляди Одоєвського на проблему виховання дітей.
2. Василь Жуковський (1783 – 1852). Погляди письменника на літературу для дітей. Казки, вірші, балади, що увійшли до кола читацького читання. Олександр Пушкін (1799 – 1837). Твори Пушкіна у дитячому читанні. Народність Пушкіна – казкаря (“Казка про Золотого півника”, “Казка про рибалку і рибку”). Іван Крилов (1769 – 1844). Різноманітність тематичної спрямованості байок Крилова.
Чекаю на цікаві презентації опрацьованих тем.
Комментариев нет:
Отправить комментарий